Wybaczcie ,że to kolejny temat o ho'oponopono ale mimo ,że jest już ich kilka to wciąż zasypywany jestem pytaniami o nią.
Najlepsze jest to ,że pytają mnie ludzie którzy już trochę na forum są i powinni mieć tematy oklepane
Dlaczego taki tytuł ? Raz jedna osoba do mnie napisała z pytaniem czy znam jakąś fenomenalną metodę na coś tam Oczywiście metod i technik jest wiele ale fenomenalną znam tylko jedną
Dlaczego fenomenalną? bo mam wrażenie ze może działać na wszystko i dlatego ,że jej niesamowite właściwości odczułem już na własnej skórze wiele razy czego raczej o innych metoda nie mogę powiedzieć Dlatego tak właśnie sobie nazwałem temat i dlatego też powstał aby przekazać wam za jednym razem to co wiem
Podkreślam tylko ,że w hoponce nadal jestem początkujący i dużo muszę sie pewnie jeszcze nauczyć Bawię sie nią dopiero od połowy maja
W miedzy czasie wiele osób z forum dostrzegło na własne oczy ze coś sie z tym magicmindem stało bo gościu sie trochę zmienił To też poniekąd zasługa hoponki i oczyszczania się
To tak tytułem wstępu bo obawiam sie ,że będę musiał sie tutaj dość mocno rozpisać (mam nadzieje ze przekażę jak najlepiej to co wiem)
Na początek warto by napisać coś o życiu i jak to w nim działa prawo przyciągania. Wiele osób błędnie myśli ze PP to czary mary i wystarczy coś tam zrobić a marzenia sie spełniają. W rzeczywistości jest to bardzo skomplikowane bo to jak wygląda nasze życie jest BARDZO MOCNO związane z tym jak wygląda nasze wnętrze. 'Przyciągamy' cały czas nawet nie do końca świadomie i w tym jest problem Trzeba odzyskać świadomość i kontrole(przynajmniej w jakimś większym stopniu ).
Przyciągamy przez pryzmat tego jacy jesteśmy, jak zbudowany jest nasz światopogląd, nasz system wierzeń i przekonań.
Mówiąc krótko ty sobie możesz odprawiać czary mary różnymi metodami a i tak dostaniesz to wszystko co przejdzie przez twój filtr rzeczywistości jakiej własny obraz masz zapisany .Trzeba ten obraz zmienić pod taki jaki sami preferujemy.